niedziela, 20 stycznia 2013

allegro.pl


Dziś "pod lupą" mam allegro.pl - każdemu chyba znane i przez wielu lubiane :D

Ja je lubię i to raczej bym mógł powiedzieć bardzo lubię :) Może nie wielu facetów lubi zakupy no ale każdy od czasu do czasu musi sobie coś kupić :D o tak chociażby na poprawę humoru :) :) :)

Jako że, wolę allegro od tradycyjnych wypraw po sklepach, postanowiłem poruszyć ten temat, a może czegoś ciekawego się dowiem od Was :)

W tym "świecie-sklepowym" dużo przekupek się znalazło, każda z nich oferuje co to nie mają jakie to nie zajebiste ich towary, a u konkurencji to już dno.

Szukając odzieży bo to bardzo często kupuję na owym allegro, gadżety również, czym byłby mój komp bez allegro, nie wspominając o aucie :) I tak się zastanawiam, co wy sądzicie o tym sposobie zakupowego szału, jakim jest allegro? Czy macie swoich sprawdzonych sprzedawców? Kupujecie tylko u tych co mają 100% zadowolonych klientów, czy macie odwagę na ryzyko i jeśli coś mi się podoba to, to biorę nie zważając na opinie od tych co już kupili?

Należę do grona tych ludzi, którzy bacznie patrzą na sprzedawców, nie lubię kłamać, oszukiwać, a w dużym stopniu okradać ludzi z tego co im się należy, więc nie chcę zostać okradziony, oszukany. Zwykle staram się kupować tylko u tych co w satysfakcji widnieje 100%, zdarza się uchybienie do 99% ewentualnie już gdy produkt przez nich oferowany tak mi pasuje do gustu to i ten próg jeszcze lekko obniżę, ale to już ryzyko.

Są "sklepy", osoby prywatne, które oferują zajebiste towary, ale ich wynik jest niższy 4.8/4.9 i co wtedy zawsze mam dylemat, przeglądam komentarze negatywne (pozytywne również) i się tak zastanawiam co zrobić?

Jeśli ktoś ma kogoś zaufanego to dajcie znać :D może akurat się skuszę na coś ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za rozmowę :)