piątek, 30 stycznia 2015

widziałem przez ułamki sekund

Dziś siedziałem sobie na uczelni czekając na kolejne zaliczenie. Dość nerwowo przeglądałem notatki, choć nerwów jakoś nie odczuwałem - trudne do wyjaśnienia: była chęć przyswojenia wiedzy, ale i jednocześnie obojętność. Rzucałem okiem na tekst i powtarzałem go w myślach, tak kilka krotnie.a
Odniosłem wrażenie, że ktoś się na mnie patrzy. Wybiłem się z rytmu i zacząłem spoglądać przed siebie. Była tylko grupka studentó z innego kierunku, wyglądało jakby czekali na zaliczenie. Dalej się uczyłem jednak dostrzegłem to co mnie niepokoiło. Pewien As dość niespokojnie stał koło znajomych. Czasem tyłem, lecz częściej bokiem i to on zerkał co chwilę w naszym kierunku. Zobaczywszy to, sam się zastanowiłem, ale o co chodzi? W głowie był tylko jeden trop - gej. Niejeden raz nasze spojrzenia spotkały się w ułamkach sekund. Po jakimś czasie usiadł, lecz tak się rozglądał jakby chciał kogoś zobaczyć, może to tylko zbieg okoliczności, może wpatrywał się na kogoś innego, a może patrzył na koleżankę, kto wie. 
Torchę mnie to zaintrygowało :D Szkoda, że nie tak łatwo jest odszukać po wyglądzie osoby z uczelni :D Przynajmniej bym wiedział jak się nazywa. Nie wiem nic :D 
- Tak wiem, szalony jestem :P

3 komentarze:

  1. Jeszcze nie raz go spotkasz. :P Swoją drogą niepewne "spojrzenia" mają w sobie coś ekscytującego , szkoda że tak krótko trwają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że w tych "niepewnych" spojrzeniach nie można wyczaić co komuś chodzi po głowie :) Ale to chyba jest w nich najlepsze, że są takie tajemnicze"

      Usuń
    2. Możliwe, że masz @Ka Mil rację, że go spotkam. Ale wolałbym chyba unikać tego, bo nie wiem czy on aby jest homo, a nie chciałbym, by wyszło, że poczuje się jakoś urażony... Choć z drugiej strony to bardzo chciałbym zapytać dlaczego tak się gapił :P, bo patrzeniem tego nazwać nie można było :D

      Ta nuta niewiedzy faktycznie jest intrygująca :D Ale Jego spojrzenie było anielskie :))

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)