poniedziałek, 28 grudnia 2015

Powrót do codzienności...

Czas świąt dobiegł już końca. Powrót do codzienności był koszmarny. Tym bardziej, że w niedzielę poszedłem spać grubo po 1 w nocy, a wstałem po 6...

Święta w ogólnej ocenie spędziliśmy rewelacyjnie ;) Razem z miśkiem byliśmy u rodziców, jednych i drugich. Także nie ma na co narzekać :) 

Prezenty dopisały, choć największy to dostałem jakieś 3 miesiące temu :) Misiek jest słodki :) Właściwie to nie wiem co mam jeszcze napisać :)

A rodzice jeszcze nie usłyszeli z moich ust, tego, że jestem gejem... ale to chyba już jest oczywiste :D :D :D A nie pytajcie dlaczego ;-) 

Tak na marginesie ktoś, może poleca jakiś dobry internet? Szukam czegoś na naszą stancję, muszę się szybko ogarnąć z tym, zostały mi tylko 3 dni na to bym zakupił neta, bo od 1.01. chciałbym się pozbyć tego pożyczonego :D
Plus/Play? A może coś innego? Kurde wolałbym nie mieć ograniczeń, wiec Vectra była by okej, ale to uwiązanie w umowę na mieszkanie, a tego trochę nie chcę wolałbym uniknąć czegoś takiego... Hm... 

Czasem mam kryzys w pracy, po prostu już mi się nie chce. Chyba się wypalam "zawodowo" :) Ale gdzie ja znajdę tak dobrze płatną posadę w mieście? No kurde, gdzie? W dodatku z wolnymi sobotami i niedzielami...

A jak tam Wasze święta/poświąteczny czas?

9 komentarzy:

  1. Poniedziałkowa doba była dla mnie zdecydowanie za krótka...Co do internetu to polecam mimo wszystko Vectre. Mam u nich pakiet internet, telewizja i telefon i jestem bardzo zadowolony z ich usług. Wydaje mi się, że nikt ie ma lepszej oferty niż oni. No to super, że święta spędziłeś zajefajnie. Co do pracy to idę na bezrobocie więc może uda mi się coś znaleźć. Też bym chciał lepiej zarabiać. Powodzenia chłopaki i zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale 'Vectra' zobowiąże mnie do umowy na 24 mc... Tego chciałbym uniknąć :D Życzę powodzenia w szukaniu pracy :)

      Usuń
  2. Jak nie chcesz lecieć w koszty, to do końca 2016 jest jeszcze darmowe aero2 i nie wiąże Cię z miejscem pobytu. Po za tym oprócz vectry nie napisałeś co jest na blokach. Może jakiś lokalny dostarczyciel, z umową z miesięcznym wypowiedzeniem bezterminową.
    A po co w ogóle chcesz rodzicom mówić o sobie? Przecież i tak się zorientują, a proces dochodzenia do wyniku będzie długi. Podanie go nagle różnie się kończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałem o aero2, może to była by opcja :) Nic innego poza Vectrą u siebie nie mam :D

      Czuję, że tak byłoby lepiej gdyby wiedzieli, było by łatwiej. A po drugie czuję taką chęć, by było lżej :)

      Usuń
    2. Słyszałem o aero2, może to była by opcja :) Nic innego poza Vectrą u siebie nie mam :D

      Czuję, że tak byłoby lepiej gdyby wiedzieli, było by łatwiej. A po drugie czuję taką chęć, by było lżej :)

      Usuń
    3. Tego nie wiesz, czy jakby wiedzieli było by łatwiej. Reakcje na takie info jest trudno przewidzieć u obojga rodziców. Jak dojdą sami do tego, też się o tym dowiesz lub będziesz to mógł odczytać z ich mowy ciała, czasami gry słów.
      A w druga stronę, a co jak się pogorszy i wcale nie będzie łatwiej?

      Usuń
    4. Z czasem to zaakceptują, znam swoich rodziców i wiem, że co by nie było staną koniec końców po mojej stronie. Czasem bywa różnie w rodzinie, ale ostatecznie zaakceptują nas :) Jak im powiem to się dowiem jaka będzie reakacja, ale z tym jeszcze trochę :)

      Usuń
  3. Co za czasy! Małolat jeden i już się "wypala zawodowo"! ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, nie mam wielkiej satysfakcji z pracy, ba! w ogóle jej nie mam, no może troszeczkę, lecz to za mało, bym chodził tam chętnie. Czuję, że z tą pracą nie jest mi "wygodnie" - oczywiście nie chodzi tu o stronę finansową, ta jako jedyna trzyma mnie w tym miejscu, no i może powiązania z kierunkiem studiów.

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)