niedziela, 14 października 2018

ostatni raz u ... byłem 3 lata temu

Nie, nie wcale nie będzie mowy o spowiedzi :PPP

Dokładnie 3 lata temu byłem na badaniu w Punkcie Konsultacyjno-Diagnostycznym w kierunku HIV.  Ostatnio pomyślałem sobie, że trzeba by było odwiedzić ten punkt ponownie.

W prawdzie w moim życiu nie zadziało się nic co by mogło wskazywać na inny wynik niż ostatni - ujemny, ale warto czasem się profilaktycznie przebadać.

Trochę pomyślałem o tym ze względu na Kamila, on takie badanie robił całkiem niedawno, pomyślałem sobie, że ja też powinienem zrobić. Skoro planujemy coś wspólnego, jesteśmy ze sobą, to trzeba też podjąć ten aspekt w rozmowie i mieć to czarno na białym.


Tak sobie patrzyłem na ludzi przez ten okres kiedy byłem sam i pomyślałem, że ile my o ludziach nie wiem, którzy są nam bliscy... Wszystkie te niesnaski i ciche dni z moim ex - w głowie pojawiło się pytanie, czy on nie zdradził? Nie tyle interesowała mnie ta zdrada, co to, czy czasem się czymś nie zaraził... a przy okazji potem mnie.

Stąd poszedłem na badanie. Wyniki we wtorek zatem wszystko się okaże... Już sobie wpisałem w kalendarz, że takie badanie powinienem robić częściej następne planuje za 3 miesiące. Przecież to nic nie kosztuje, jedynie może trochę czasu... ;-)

Też się badacie???

4 komentarze:

  1. No wiesz, w związku jednym z ważniejszych czynników jest zaufanie (to do fragmentu o możliwej zdradzie Twojego byłego partnera podczas cichych dni). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc właśnie. Zaufanie :) Dziś już wiem, że wynik badania jest ujemny, zatem tylko się cieszyć :))

      Usuń
  2. Na HIV badałem się raz, bo było ryzyko, że mogłem się zarazić (gdyby tamten zaraził tego, z którym miałem kontakt). Z tego samego zbadałem WZW. A kiedyś jeszcze WZW zbadałem, bo mój chłopak miał podejrzane wyniki morfologii. Odkąd w łóżku mam z powrotem tylko jednego partnera, to nie widzę sensu badać co 3 miesiące, ale raz do roku mogę sprawdzić weneryki, bo to w końcu nie tylko seks jest drogą zarażenia.

    Dobrze, że się zbadałeś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to prawda nie tylko seks może prowadzić do zakażenia, a czasem sytuacje są różne... Badanie jest darmowe, zatem można się badać :-)

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)