piątek, 13 lipca 2012

chłopak

  Ostatnio pisałem z pewnym chłopakiem o imieniu Paweł. Całkiem spoko chłopak, dosyć przystojny, samodzielny, raczej też zaradny. Umówiliśmy się by wypić piwo, pogadać w rzeczywistości. Było całkiem spoko. Wieczór trwał długo... gadaliśmy potem poszliśmy do niego. (żeby nie było) Nic nie było;P Jedynie było cieplej:D I tak wypiliśmy kilka piw, trochę się "poznaliśmy". Nad ranem wróciłem do domu. Zaraz do pracy itd. 

Będąc w pracy sobie pomyślałem, czy ten Paweł mi odpowiada? Czy jeśli byłaby możliwość to chciałbym być z kimś takim jak on. Niestety nie umiałem sobie odpowiedzieć na to pytanie. Kolejnego dnia pisał znów do mnie, chciał się spotkać, pogadać.... Jakoś byłem zmęczony po pracy nie widziało mi się, żeby jeszcze wieczorem wyskakiwać z domu. On nalegał. Koniec końców zgodziłem się  i wyszedłem.

Gadaliśmy znów.. Trochę właśnie o tym czy były by szanse dla nas. Chociażby czy możemy się spotykać.. Nie umiałem mu tego tak wprost powiedzieć, bo czułem tak i czułem nie.

Dziś już jest 3 dzień jak się poznaliśmy więc bardzo wcześnie, ale dalej niczego nie jestem pewien.

Gdy się przebudziłem, pomyślałem sobie, że skoro nie czuję tego, że on mi odpowiada to chyba raczej nie powinienem się angażować w cokolwiek, bo przecież, mogę go skrzywdzić, może zrobi sobie nadzieję, a ja je zniszczę.

Chyba trzeba mu to powiedzieć.

2 komentarze:

  1. nie za-wcześnie na pochodne decyzje? po 3 dniach znajomości, trudno jest kogoś ocenić, czasami nie wystarczy do tego miesiąc czy nawet rok. a może akurat warto? pochopne decyzje to tylko rzucanie sobie kłód pod nogi... i po co? czasami trzeba się ugryźć w język i przemilczeć niektóre rzeczy przynajmniej na początku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwny ze mnie typ, bo dla mnie albo coś jest czarne albo białe.
    Jeśli od początku czegoś mi zabraknie to jakoś nie umiem się przemóc, a i wątpię bym był do tego zdolny.

    Teraz już wiem, bo jestem po rozmowie, że możemy zostać znajomymi, spotkać się na piwo, pogadać itp...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)