czwartek, 26 lipca 2012

co za typ!!!

Dziś wchodzę sobie na jeden z portali gejowskich i dostaję wiadomość. Patrzę, że kiedyś z gostkiem już pisałem, zwykle jak nie chcę dalej się wdawać w rozmowę czy kontakt to mówię to z góry. Pomyślałem co on ode mnie jeszcze chce? Po chwili czytam:


Czemu nie lubisz Pana ..... i tu pada nick użytkownika.

Byłem zszokowany o co chodzi skąd ten chłopak wie, że akurat miałem kontakt z tym człowiekiem, ale zerwany i nie utrzymywany. Jak się po chwili okazuje owy "Pan" napisał jakiś tekst na mój temat na swoim profilu. Nie wszedłem nawet na ten jego profil, bo uważam to za żenadę, totalną porażkę.

Wydaje mi się, że to jest efekt tego, że po tym jak zauważyłem ciągłe odwiedzanie mojego profilu przez ten cień profilowy, nie odpowiadający mi zresztą postanowiłem zablokować gościa.

3 komentarze:

Dzięki za rozmowę :)