środa, 19 lutego 2014

to już jest koniec?

Jakie męczące jest poznawanie kolejnych osób... O man! nie myślałem, że tak szybko mi się to znudzi... ależ ile to można pisać, pisać i chatten... 
A. jest moim rówieśnikiem, wyoutowany, piękne oczy, miły całkiem, rozmowny, trochę głośny, taki minus, że jest grubszy ;-( wydawał się być ciekawym okazem. Dziś słyszę, że spotkał się z ex-chłopakiem, po co? Nie wiem. Pisze, że jest źle.

B. jest starszy ode mnie o jakieś 6-7 lat. Dojrzały, wiem kogo szuka. My już się raz spotkaliśmy, wypad na plażę, wówczas techno puszczali, rozmowa się kleiła o ile dobrze pamiętam. Teraz też się klei - tak mi się wydaje. Ale czy aby na pewno chcę go znów poznać??? 

C. 2 lata starszy, przystojny na swój sposób. Niby szuka do związku, ale jasno dał mi do zrozumienia, że związek bez dobrego seksu*, nie ma racji bytu.On jest raczej pasywny. Ja uni - z czego, nie mam takowej preferencji, która byłaby ponad inną. Zarówno pasywność jak i aktywność jest w porządku. - Tak mi się zdaje :D

D. jest rówieśnikiem, piszemy z przerwami na jego zmianę kont. Zmienia je jak skarpetki :D Poszukiwacz przygody. Choć z reguły nie piszę z takimi, to z nim jest inaczej. (Tak to ten co raz jest, raz go nie ma - atko ;-) ). Zaczepił, czasem mnie zaskakuje pytaniami co ja tu, albo tam robiłem.

E. rówieśnik, chłopak z którym piszę od jakiegoś dłuższego czasu, o wszystkim i niczym, czasem próbujemy się umówić, lecz nie doszło do tego nigdy.

*Tu wyjaśnił to o co mu chodzi. Jak pisze, związki się rozpadają, gdy nie ma spełnienia w seksie. I po dłuższej rozmowie z Nim, zaczynam się zastanawiać czy to aby na pewno tak jest? Czy to nie jest tak, że gdy brakuje seksu, który jest przyjemnością, spełnieniem, to wszystko się rozpada, bo przecież, ów osobnik niespełniony, niedopieszczony będzie szukał dalej kogoś? Niestety prawda jest tu jedna i trudna. Gdy nie ma dopasowania w seksie to związki nie przetrwają.

I jak tu poznać kogoś nie na chwilę, nie tylko do seksu, kogoś wartościowego z głową na karku, na pewno kogoś po studiach, co by miał organ zwany mózgiem, nie lalusia, nie pizdusia, nie macho, nie dresiarza, co by szukał przygody, kogoś kto byłby prawdziwy, ale mimo wszystko chciał być tu, teraz, potem i na zawsze ze mną, w szczęściu i chorobie, w bogactwie i biedzie. 

9 komentarzy:

  1. Przestań szukać, a On pojawi się nieproszony, w nieodpowiednim czasie. Chwilę później odbierze Ci rozum, myśli weźmie w posiadanie, podaruje poczucie sensu i radości - najzwyczajniej wprowadzi chaos w Twoim życiu :D … tego poszukujesz ?
    Miło słyszeć, iż pan „D” pojawił się ponownie na wirtualnym horyzoncie. Czekam tylko na nieoczekiwany zwrot w zakresie posiadanej wiedzy !!
    atka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno jest nie szukać ;-) Póki co poznaję ;-) zobaczymy co z tego wyjdzie...

      Usuń
    2. "Przestań szukać, a On pojawi się nieproszony, w nieodpowiednim czasie."
      Jasne. A na końcu tęczy jest skarb, zaś w lesie żyją jednorożce. :-(

      Usuń
    3. Hmmmm …
      Być może ta zgrabna strategia przecieka tu i tam, ale Twoja też nie lepsza … śmiem twierdzić :)
      atka

      Usuń
    4. Nie ma co przestawać szukać, bo kto nie szuka, ten nie znajduje, a kto szuka ten znajduje, więc chcąc znaleźć muszę szukać;-) Tylko irytuje mnie to poznawanie, coraz to nowszych ludzi, gadki, szmatki, a potem znikanie i przekazywanie informacji przez nich dalej w eter... ;-(

      Usuń
  2. Aż z pięcioma naraz kręcisz? :D Ładne rzeczy... Rzadko coś samo przychodzi, a jeżeli przychodzi to trzeba czekać nie wiadomo ile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się tylko tak wydaje. To tylko rozmowa na czacie one często gęsto szybko przemijają... ;-(

      Usuń
    2. Z pięcioma naraz kręci? Olimpijczyk znaczy! ;-)

      Usuń
    3. Piszę tylko z tymi co chcą pisać. Spotykam się z tymi co chcą się spotkać. Na 5, którzy mnie zaczepili 2 się ze mną spotkało. 1 powoli odpuszcza, 2 chyba również i tak z 3 też. Także myślę, że jeszcze z 2-3 dni i wszyscy znikną tak jak to zwykle bywa. Więc do OLIMPIJCZYKA dużo mi brakuje ;-)

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)