piątek, 4 października 2013

Moje miasto budzi się

 Moje miasto budzi się...

Dziś przechadzając się po mieście nocą wpadły mi słowa do głowy, com napisał, tom napisał. Może komuś się spodoba ;-) Ah i mam rytm do tego i sobie tak podśpiewuję - hahaha tyry rym tyry tymtyry rym




Moje miasto budzi się
nocą
tyry rym tyry tym
moje miasto budzi się
nocą
tyry rym tyry tym 

i gwiazdy i księżyc
budzą się
nocą, nocą, nocą.

Na ulicach ludzi tłok
jego wzrok
jego wzrok
spotkał mój
mój, mój, mój.

Moje miasto budzi się
nocą
tyry rym tyry tym 

moje miasto budzi się
nocą
tyry rym tyry tym 

i gwiazdy i księżyć
jak iskierki płoną.

Szedł ulicą
tyry rym tyry tym 

jego wzrok był wielki
szedł pod prąd
tyry rym tyry tym  tyry rym

jego wzrok, wzrok, wzrok.

Nasze oczy się stokały
Nasze myśli się zderzały
Nasze ciała się otarły
A głowa pełna pomysłów
cmyknęła w tył tył tył
tyry rym tyry tym tyry rym.

Na ulicach ludzi tłok
jego wzrok
jego wzrok
spotkał mój
mój, mój, mój.

I tak się zaczęło, 
to nie winne dzieło,
dziś już czas ucieka,
pozostawia tylko 
wspomnienie
tyry rym tyry tym.


 
Moje miasto budzi się
nocą
tyry rym tyry tym 

moje miasto budzi się
nocą
tyry rym tyry tym 

i gwiazdy i księżyc
budzą się
nocą, nocą, nocą.

4 komentarze:

  1. Ładne :))))
    Twoje kołaczące pragnienie przypomniało mi inną twórczość, ale jakże pasującą do Twojej....

    “Umieram codziennie pragnieniem tym
    Byś pojawił się w progu życia mym
    Ostatnią kroplą źródła amoku
    Ostatnią chwilą mego wzroku
    Tchnieniem wezbranym pędu potoku
    Marzeniem sennym gorączki głodu
    Czekam wpatrzony w oddali mgły
    Na powiew zapachu oczu Twych…”

    atka

    PS. B., mam nadzieję, iż nie będziesz zły czytając to .. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to tak przyszło wczoraj niespodziewanie gdy szedłem nocą ulicami... Ale masz rację to chyba kołaczące pragnienie ;-)

      Usuń
  2. Nie mogłem pojąć słów, "com" napisał, "tom" napisał, jakaś angielska wersja mi się włączyła :D ale się napociłem zanim pojąłem o co chodzi... hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, a to tak spontanicznie mi wpadło do głowy to i napisałem :D

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)