środa, 2 października 2013

taka zmiana na barana :D

Jak zarzuciłem ostatnio pomysł nowej "modnej" fryzurki tak też się biłem z myślami czy warto, jak to by wyglądało etc. 




Odwiedziłem w końcu fryzjerkę, początkowo jakoś niepewnie, sceptycznie a potem to i niechętnie przyglądałem się temu co się dzieje z moją głową. 

Przyszedłem się obciąć. To zapraszam - powiedziała młoda dziewczyna - dość często mnie obcina :D
Mam taki nietypowy pomysł - pokażę zdjęcie i wytłumaczę :) Ok. Nie ma sprawy. Nim usiadłem na fotelu pokazałem obrazek i powiedziałem swoją wizję. 
Dziewczyna dorzuciła kilka swoich rad, pomysłów i wspólnie wybraliśmy tor działania. 

Gdy wszystko zaczęło się formować jakoś nabrałem przekonania, a gdy głowa była gotowa - nawet i uśmiech na twarzy :D 

Wychodząc czułem się pewniej, fajniej i radośniej  - to jest to! Podoba mi się czy jak to facebookowo Like it!

Mimo iż włoski jeszcze krótkie mam to mogę powiedzieć, że mi się podoba tak jak jest :D Chyba się nawet rzuca w oczy, bo widzę wielokrotnie jak ludzie mnie obczajają:D Coś innego, coś nowego, coś dla siebie samego :D

Jest coool - i to mi naprawdę poprawiło humorek w ostatnim czasie i banan na twarzy zagościł. Niepowodzenia i chore akcje idą w cień :D

P.S. Zdjęcia tu zamieszczone nie odzwierciedlają stanu faktycznego, bo nie znajduję takiego co by idealnie pokazywało to co mam na głowie :D ale zarysy widać :)

10 komentarzy:

  1. To tak jak z fallusem w dżinsach, niby nie widać ale zarys jest :D :P Fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee, a ja już myślałem, że to Ty w nowej fryzurze na którymś ze zdjęć. ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo mnie nie poszarpało :D nie odważyłbym się takiego zdjęcia wstawić :D

      Usuń
  3. To tych kilka minimetrów, które zostały po wizycie u sąsiadów, nadawały się jeszcze do obróbki ?
    Efekt byłby idealny !!.gdyby tak połączyć kolor włosów pierwszego z buzią drugiego... :))
    atka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom wiesz nawet sporo było ich :D Zobaczymy jak to będzie za jakiś czas :D

      Hehe ale masz pomysły ;-) w sumie to ja też czarny to i dlatego pierwszy jest czarny, a drugi ma to spojrzenie i też jest w tym poście ;-) No ale pierwsze liczyło się podobieństwo :-P

      Usuń
  4. heh, no wiesz, powinieneś pokazać nowy fryz, bo opis to za mało :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, włosy rzecz ulotna. Mi pozostaje już tylko fryz "na dresa". Ale nie narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fryz też jest mega fajny, ale póki co pokombinuję ;-)

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)