czwartek, 22 maja 2014

uśmiech błękitny

Tego momentu nie zapomnę, gdy no właśnie, może zacznę od początku:

Choć jesteś tak tajemniczy jak z archiwum X,
to coś sprawia, że Ty jesteś? Wyjątkowy.

Wyjątkowy uśmiech, wyjątkowy wzrok,
i wszystko wyjątkowe. Uśmiech.

Dnia 21. maja uśmiechem 
powitałeś mój wzrok.
Zawstydzony uciekłem w bok.
Źródło: Jason Happy Polak

I choć długo myślałem,
myślałem kim,
kim jest ten,
ten ktoś,
ktoś,
kto mnie,
mnie dostrzegł,
dostrzegł to czego,
czego inni nie widzieli,
widzieli za to,
to, co widzą,
widzą faceci.

Nie ważne jest,
co zauważyłeś,
nie ważne jest, 
jak zauważyłeś,
ważne jest,
że zauważyłeś.

Ten moment uśmiechu,
był jak skarb,
skarb, którego nie dostałem,
a jednak,
jednak ktoś podarował mi,
mi chwilę radości,
moment mrugnięcia oczkiem.

Dzień się zmienił,
serce wzruszyło,
mózg zawirował.

I tak myślę, 
czy to sen,
sen czy bajka?

Gdzie, gdzie jestem,
pomiędzy czym?

Dziękuję za uśmiech,
Dziękuję za ułamki sekund,
Dziękuję za zapach 
i za to, że spojrzałeś.

On poznał mnie, wiedział więcej niż mogłem powiedzieć. Dał do zrozumienia, że widzi, że czuje, że wie kim jestem. Serce uderzało coraz mocniej, a strach momentami rósł. Gdy serce, gdy rozum dorósł, olał to, strach pozostał z tyłu, a dni mijały. On nie dawał za wygraną i tak wodził, wodził, aż wskazał obiekt, którym kierował. Ten świadomy uśmiech w moim kierunku, bo tak to odebrałem jest a właściwie był jak wygrana w totka? coś jeszcze większego. Dzień ten i kolejny tak wyjątkowe, że aż boję się gdy się obudzę.

Poznałem chłopaka, który zawirował w mojej głowie. Tylko czemu tak się dzieje, że zakazany owoc najlepiej smakuje? Co w tym takiego jest? Dlaczego? I chciałbym i chciałbym, lecz nie mogę :)

:) a może góry przeniosę ludzi "stoleruję" i otworzę granicę  pełne możliwości:) 

Aby żyło się nam lepiej.

"Uśmiechaj się zawsze, nawet gdy jesteś smutny. Bo nigdy nie wiesz kto zakocha się w twoim uśmiechu."

2 komentarze:

  1. Gratulacje. :) Życzę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gwoli jasności. My się tylko poznaliśmy tak poprzez piwo, rozmowę, etc. Nic innego poza znajomością raczej nie wyniknie, ze względu na Jego podejście :)
      Może zostaniemy znajomymi, ew. znowu wszystko się rozmyje.

      Ale szczęściem byłaby nawet czysta znajomość:)

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)