piątek, 27 czerwca 2014

Plotkowali o sobie, czyli wakacji początek

Ostatnio zamilkłem, wiem przepraszam tych co czekali na jakąś wiadomość ode mnie. 

Życie zaczyna nabierać innego tempa, coś się zmienia, coś zaczyna i coś kończy. Nie wiem o czym napisać, bo jest wiele tematów o których mógłbym kilka słów szepnąć. 

Powiem tyle jest przyjemnie. 
Źródło: wp.pl

---
Zastanawiam się ciągle dlaczego tworzymy sobie taki okropny wizerunek geja-ścierwa. Czytając
wpis Oskara@ nie mogę inaczej pomyśleć. Ale to nie tylko u Niego jest tak źle. Za każdym razem gdy kogoś poznaję to powstają rozmowy schodzące na temat innych gejów. Tylko problem w tym, że tego nie lubię i taką rozmowę ucinam. Nie interesują mnie plotki, co kto robi, z kim to robi, gdzie, jak i w ogóle.

- Z tego wypływa dość negatywna strona osobowości geja - przykre, ale na szczęście nie każdy gej jest taki sam. Przynajmniej ja staram się uciekać od tego wyobrażenia. 


---
Ostatnio dość głośno się zrobiło o wypowiedzi na temat homoseksualistów, pewnego polskiego aktora. Co by nie było to faktycznie, ma prawo by tak powiedzieć i napisać, tylko gdy jest się osobą publiczną to trzeba liczyć się z tym, że w gronie swoich zwolenników mogą zdarzyć się i tacy, których taka wypowiedź poruszy i zaboli. 
Mnie zabolało to, że jest homofobem. Cóż... nie jestem z nim w żadnej relacji, ale co by nie było, to jak lubiłem rodzinkę.pl, tak teraz powstała ogromna niechęć. 

Taka niechęć powstaje też to wszystkich tych co negatywnie wypowiadają się na temat homoseksualistów - ale zaznaczyć bym chciał, że tylko wtedy gdy ich zdanie nie ma podstaw, które mógłbym uznać, za takie co według tej osoby mogą być, choć nie muszą, byś słuszne. 
Jeśli ktoś mówi, że nie lubi homo, bo nie, bo to choroba, to jak mogę uznać to za rzeczowy argument? 
Według mnie nie mogę i nie uznaję. 

---
Ostatnio dużo jakoś tym tematem się otaczam i zwracam jakoś szczególną uwagę na postrzeganie homo przez innych. Być może dlatego, że właśnie momentami czuję potrzebę powiedzenia o sobie innym. 
Ciekawi mnie ich reakcja. Zastanawia to jakim mięsem mnie obrzucą, albo co będzie ich argumentem za tym by się odwrócić. A z drugiej strony to stoi chęć pokazania, że gej to nie oznacza zaraz gorszy człowiek - bo w razie wytykania mi tego, wytknę im, to że z takim gejem się dobrze trzymali (dotychczas). 

Życzę Wam miłego weekendu,
Życzę Wszystkim "uczniom, nauczycielom" super wakacji :)

P.S. Moje wakacje już trwają. A od jutra zaczynają się piękne chwile, które kolorują życie:)

6 komentarzy:

  1. Pamiętaj o wniebowziętym. W drodze wyjątku przyjmę też - tych ;P
    Iiii… zmyślnego jutrzejszego kolorowania Wam życzę :))
    atka

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że plotkowanie o innych, to nie tylko świat homo
    sądzę, że takie stwierdzenie, że tylko my obrabiamy tyłek innym jest krzywdzące, hetero robią to równie dobrze, a czasem nawet lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i krzywdzące, ale wiesz jak obserwuję znajomych i ludzi których poznaję i są gejami, to wybacz ale dalej twierdzę, że homo są lepsi w plotkowaniu...

      Usuń
  3. Mam podobnie jak Ty, co niektórzy ludzie nie lubią ze mną rozmawiać gdyż ja nie rozmawiam o innych podczas ich nieobecności. Być może dlatego też potem jestem często ofiarą takich pomówień.
    Ale ja mam to gdzieś, zawsze wtedy się uśmiecham :)
    Co do postrzegania homo, jeśli jedynym argumentem jest nazwanie homoseksualizm "chorobą" to już na początku trzeba podziękować za rozmowę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że masz rację. Choć zawsze drzemie we mnie coś, co mi mówi próbuj porozmawiać, wytłumaczyć. Jeśli nie będę podejmował próby, nie mam szans na wygraną... Także czasem próbuję.

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)