czwartek, 11 maja 2017

W życiu piękne są tylko chwile

Własność: Jaro
Kopiowanie i rozpowszechnianie dozwolone z zastrzeżeniem podania źródła. 

Kiedyś pisałem, dziś już nie umiem. W tym dniu jednakże się postarałem. Bo jaki możesz dać komuś prezent, skoro ty jesteś tu, a ona tam.
Myślisz jaki możesz dać prezent, by nie przepadł jak kamień w wodę. Myśli me zebrały się nad słowem, bo to ono nas połączyło i niech będzie tym co nas do siebie motywuje.

Mówię o niej, o osobie, która wielokrotnie podniosła mnie na duchu, która swoim słowem sprawiła, że wstałem z kolan.
Ona - tak niepozorna, tak mi nieznana wyciągnęła dłoń, gdy tego potrzebowałem. Ona łez nie zmazała, ona je pokonała.

Wiem, że dzisiaj jest trochę inaczej, niż wtedy, gdy się poznaliśmy - tu, gdy targały nami myśli, czy my to my, a nie ktoś inny.
Wiem, że takiej drugiej nie ma.
I dobrze - bo po co by mi nawet?

Jest jedna: Przyjaciółka.

Dla Ciebie te słowa:


W życiu piękne są tylko chwile


Siedzisz już zmartwiony, 
brudna łza płynie po policzkach.
Ty nie masz żony,
a szukasz jej w ciemnych uliczkach.

Ktoś woła stój!
Twoje serce drży i kołacze.
Gdy podchodzi woła: się nie bój!
My to nie smarkacze!

Myślisz sobie - ja ich nie znam.
Wnet myśl cię naszła, 
tak - tak, ja ich poznam.

Ten pierwszy raz.
Ta pierwsza rozmowa.
To pierwsze uczucie.

 Bezcenne! 

Mijały dni i tygodnie,
mijały lata,
a relacje układały się swobodnie.
Smutki i wzniesienia życie nam przeplata.
Taka jest ta nasza chata. 

W niej tylko prawdziwi są.
My się chmur nie boimy,
bo to przyjaźnie prawdziwe będą .
Dziś tutaj my stoimy
i głośno STO LAT życzymy.

Droga Przyjaciółko Wszystkiego Najlepszego!

6 komentarzy:

Dzięki za rozmowę :)