niedziela, 23 września 2012

sponsoring

Ostatnimi czasy coraz to więcej prywatnych wiadomości w mojej skrzynce - duża część z nich dotyczy właśnie sponsoringu. Wielu chłopaków jak nie mężczyzn proponuje sponsoring, jedni już na samym początku inni gdy mówię, że wiek nie odpowiada. 

Specjalnie wszedłem w necie na kilka stron oferujących tego typu ogłoszenia i widzę, że zajęcie staje się coraz to bardziej popularne. Swoją drogą ciekawe czemu? Czy to, aż tak bardzo ludzi zmusza życie by uprawiać seks za kasę? Czy powodem jest coś innego, a mianowicie zaspokojenie swoich potrzeb seksualnych i przy okazji czerpanie korzyści majątkowych? A może powód jest błahy i jeszcze zupełnie inny od tych które przychodzą mi na myśl? 

Czy pokusa pieniądza może zmienić nastawienie człowieka? 

Oj, powiem chyba może. Ja raczej jestem temu przeciwny, ale czasem moje położenie jest takie, że sponsoring mógłby być wyjściem z sytuacji. Szybkie tajemnicze spotkanie - seks - kasa - nara ew. do usłyszenia. Jak by nie patrzeć zarobek szybki, ale czy satysfakcja z niego taka sama? Wydaje mi się, że już niestety nie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za rozmowę :)