wtorek, 18 lipca 2017

Mr Gay Europe

Dziś zauważyłem, że można już głosować na Mr Gay Europy - i wszedłem z ciekawości zobaczyć kto tam się znalazł.

Spośród całej 12 najbardziej spodobał mi się kandydat wcale nie z Polski, choć ten też i tak mój ranking to taki:

1. Belgia
2. Polska
3. Portugalia

Jestem ciekaw czy Wy już głosowaliście? Jeśli nie to kto Waszym zdaniem powinien wygrać ten tytuł?
Swój głos możecie oddać tutaj :) Jeden głos na 24 godziny, ciekawe, ciekawe :P

A tutaj cała lista tegorocznych ciasteczek ;-)

P.S. Niech będzie, że to same ciasteczka :P :P :P



5 komentarzy:

  1. Mamy podobny gust:). Dla mnie:
    1.Irlandia
    2.Belgia
    3.Polska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałem nad Irlandią. Nawet w pierwszej wersji była ex aequo z Portugalią ;-)

      Usuń
  2. Przykro mi ale Pan Szkot nie ma tu konkurencji 😏

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)