czwartek, 18 kwietnia 2013

HPV - jama ustna

Jak się okazuje badania potwierdzają, że HPV łatwo się zarazić, a wielu z nas jest nawet tego nieświadomym, co dziesiąty mężczyzna jest zainfekowany HPV. Jeszcze częściej występuje w jamie ustnej co mnie przeraziło.


Strasznie się męczę z tą świadomością, że wciąż jestem tym świństwem zakażony. Dziś w nocy najprawdopodobniej wyskoczyła mi krostka w na wardze w jamie ustnej, która wyglądem przypomina kłykcinę. Już nie wiem co mam robić. Muszę znów udać się do pani wenerolog i albo mi pomoże, albo poddam się, bo skoro mam walczyć a nie mając środków to jak.


Choć nie lubię ulegać i się poddawać to skoro nie będzie środków to i nie będzie bezpośredniej walki. Jedyne co będę mógł uczynić, to wspierać się witaminami. Może to coś pomoże.


Jeśli ktoś jest zainteresowany tutaj jest cały artykuł.

4 komentarze:

  1. Trzymaj się. Dasz radę!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za słowa pocieszenia, ale na prawdę nie wiem co robić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądnij baze artykułów naukowych i medycznych. Są tam opisane metody leczenia itd. Z zastrzeżeniem - patrz na bibliografie i autorów. W ten sposób sam wpadniesz na metody leczenia

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)