niedziela, 3 marca 2013

Upadek - chory gej

Stary śpisz? - tak brzmiał pierwszy sms do przyjaciela.


Potem zaczęła się ta ciężka rozmowa. Choć nie lubię rozmawiać przez sms-y, to inaczej nie potrafiłbym.


Szymek jako pierwszy dowiedział się o moim problemie. Najprawdopodobniej zaraziłem się pewnym wirusem, HPV. Choć na pozór podobne jest do słowa HIV, to to nie to. Szymek wystraszył się jak zobaczył te połączenie liter H_V, ja zresztą również.


Ostatnio pojawiły się problemy podczas oddawania moczu. Czuję czasem pieczenie, a nawet ból. Niestety objawy te - choć myślałem o zapaleniu dróg moczowych, bo kiedyś już to miałem, to jednak nie tym razem. A może to tylko jeden z objawów. HPV objawia się to krostami w okolicach narządów płciowych. Pierwsza krostka jaką zauważyłem nie wydawała mi się podejrzana. Pomyślałem może to syfek, albo od depilacji coś wyskoczyło. Jednak poczytałem co nie co w internecie, przyjrzałem się temu "czemuś" co mi wyskoczyło, i wszystko wskazuje na HPV.


Nie wiem co ja pocznę, jeśli to na prawdę HPV. Boję się, co teraz będzie. Czy Adrian, który jeszcze o tym nie wie, nie odwróci się. Nie wiem skąd to się wzięło, mogę tylko przypuszczać, że poprzez stosunek. Przeczytałem, że to wirus, który może się odnowić, a jego całkowite wyleczenie jest nie realne.


Jestem skończony. Nie wiem jak sobie z tym poradzę :(


2 komentarze:

  1. Hej, bardzo mi przykro, że jesteś chory, ale po pierwsze:
    -nie panikuj! nie tylko nic nie pomoże, ale i nie pozwoli ci patrzeć na sprawy obiektywnie.
    -idź do lekarza i zaczekaj z podejmowaniem jakichkolwiek decyzji, do czasu, kiedy będziesz wiedział na sto procent co i jak. Po co siać panikę.
    - jesteś winny uczciwośc swojemu partnerowi. Skoro zaryzykowałeś współżycie bez zabezpieczenia, to nie tylko narażasz siebie, ale i jego.

    I nie jesteś skończony, skoro nie masz nawet 100% pewności, co ci jest. A z tego co wyczytałam, to nie jest wyrok, a nawet bywa, że ta choroba sama mija i większość ludzi nie wie, że na nia cierpi.
    Skończony to jest człowiek, któremu przybili wieko do trumny! Ty po prostu musisz się wziąć w garść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki AkFa!! W kolejnym poście napiszę co z wizyty.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)