wtorek, 14 kwietnia 2015

Szukając lepszych chwil

Ostatnio znowu słuchałem radia eski, gdy dzień piękny w pracy dobiegał końca w moje ucho wpadła pewna nutka, która pozostała do dziś.

Słowa mi tak się podobały, to był taki odlot. Znajomi w pracy spytali się nawet co brałem, chętnie by też wzięli, bo mój dobry humor aż przerażał. A to tylko zbieg okoliczności.

Natchniony piosenką, którą usłyszałem grubo po 23 - 10.04.2015 - pomyślałem, to jest właśnie to:

Otwórz oczy i
zacznij w końcu żyć.
Szukaj wokół siebie lepszych chwil.
Nie poddawaj się.
Nie jest aż tak źle.
Świat swój odbudujesz.
Uwierz mi.

Teraz mogę Wam sprzedać namiar na tą nutkę
- kocham ją, natchnęła mnie pozytywną energią i dobrym nastawieniem...

A wszystko to dzięki radiu eska
Thank you!


- Kolejne fajne nutki znalazłem u Mateusza Mijala - coś akurat na mój nastrój :)

3 komentarze:

  1. Oh uwielbiam taki stan :D czuje, że wariuję ale lubię to !!! Oby tak było częściej tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaardzo rzadko czytając Wasze posty zdarza mi się słuchać załączanej do niej muzyki, gdyż w zdecydowanej większości jest ona dla mnie miałka, nijaka i na jedno kopyto. Także nutki owej mi nie sprzedałeś, ale to dla Ciebie przecież nie nowość :-/ Ważne, że Tobie ona służy !
    atka

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)