czwartek, 1 sierpnia 2013

Koniec to początek

Kochani!


Trochę tu zamilkłem, ale już nadrabiam :D Przesyłam Wam ogromne buziaki z Berlińca i ogólnie z Germaniji. Tak, tak w końcu dotarłem do Końca i Początku, bo jakby nie było to teraz rozpoczynam nowy etap.


Strasznie dużo słów mi wyleciało z głowy - to chyba efekty ostatniego roku studiów... Ale cóż już trzeba to nachholen (nadrobić).


Dit is´n Preis - zakupy - by nie było tak kolorowo już na samym początku musiałem zmagać się z językiem, kolega chciał bym to ja robił zakupy :D Ah przeżyłem :D


Krótka drzemka w ciągu dnia bo podróż mnie strasznie zmordowała. Mój sąsiad w autobusie był chyba ruskiem, taki trochę przymulony :D wgl. to ciągle mi czymś zajeżdżało całą podróż i jakoś nie było możliwości by się zdrzemnąć dobrze...



No to pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. To mówisz, ze zajadasz sie juz kiełbaskami niezidentyfikowanego smaku w przykrótkiej bułeczce.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mega ochotę na Döner-Kebab i oczywiście Currywurst ^^ ale póki co jeszcze nie jadłem - zajadam się Kartoffelsalat :D jest tego tu tyle, że chyba każdego dnia będę jadł inną - uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez obrazy, ale oni mają najgorszą kuchnie jaką smakowało moje podniebienie..:)
    Co do aktualnego tematu.... to ciesz sie, że skończyło się tylko tym. Często nie mogę sie jednak nadziwić jak duzi chłopcy mogą być tak nierozważni... zaufać !! to często nie można samemu sobie, a co dopiero drugiej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko spoko ja bardzo lubię akurat Kebaby choć to nie takie niemieckie co tureckie :D ale sałatki ziemniaczane to są mega i przynajmniej mi bardzo smakują ;-)

    ah no właśnie głupota, choć wydaje mi się jeśli czytałaś moją historię od początku to możesz wiedzieć, że tak na prawdę zarazić mogłem się hen wstecz... a jako dzieciak o czymś takim się nie myśli...

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam, czytałam…
    Jedno jest pewne- nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, tylko trzeba pilnować stabilności kolejnej butelki :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)