czwartek, 15 grudnia 2011

moda

Dziś słowo moda nabiera szczególnego znaczenia. Każdy chce w mniejszym bądź, też większym stopniu być modnym. Modnie się ubierać, nakłada się modny styl bytu, kupujemy coś modnego. Wszystko musi być modne, - kurcze modne nawet jest bycie modnym.


Tym wstępem zacząłem nawiązanie do tematu mody. Jak inni też chciałbym być modny ale nie do tego stopnia by moda przerosłą mnie samego. Chciałbym łączyć modę z oryginalnością ale i również z schludnością, której niekiedy ludziom brak.


Ostatnimi czasy zmienił się mój zewnętrzny image, zacząłem przykładać troszkę większą uwagę, do stylu, ubioru, a w niektórych okolicznościach zachowania.




[caption id="attachment_92" align="alignleft" width="211" caption="rurki"]rurki[/caption]

Bardzo podobają mi się spodnie typu rurki, zwężone po całości, do tego buty  za kostkę i koszula ewentualnie biała bluzka i na nią marynarka. Oczywiście najlepiej jeśli dany produkt ma w sobie coś unikalnego, wówczas pozwala mi, innym zapewne też,  wyróżniać się z tłumu;)


Obecnie buty, które sobie kupiłem swoimi nietypowymi kolorami rzucają się od raz w oczy. Teraz trzeba pomyśleć nad tym jak rzucić się w oczy od góry hehe

1 komentarz:

  1. Również noszę rurki, są zajebiste:D i faceci w nich wyglądają na prawdę przystojnie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)