czwartek, 2 stycznia 2014

Operator sieci komórkowej

Ostatnimi czasy znowu naszedł mnie pomysł zmiany operatora sieci komórkowej.

Stary Orange już mnie nie satysfakcjonuje.Właściwie to wymagań dużych nie mam, no ale im lepsza oferta tym lepiej.
Co mi do szczęścia potrzeba?
- trochę minut bym mógł ponawijać z ludźmi niezależnie od sieci,
- trochę sms-ów oczywiście do wszystkich,
- no i jakieś 200 MB internetu by się przydało.
Co do kwoty jaką byłbym w stanie za to zapłacić to myślę, że przedział 25-30 zł to jest max. 

Analizując swoje wydatki, śmiało stwierdzam, że to i tak dużo, czasem z doładowania za 25 zł zostaje mi 6 ziko.
Ogólnie wygląda to tak - 25 zł doładowanie miesięcznie, wykupuję pakiet 50 minut do wszystkich za 10 zł. 200 MB za 5 zł - reszta zostaje na sms, 1000 sms do wszystkich za 10 zł = 25 zł/mc.
Problem w tym, że 1000 sms to za dużo, ja wypiszę jakieś 100-200 szczyt moich możliwości. Wolałbym więcej minut, mniej sms. 

Może ktoś z Was coś potrafi polecić?

Przeglądałem Heyah - bo widziałem, że coś tam oferują, ale nie bardzo kumam ich ofertę (dniówka 0,28zł - sms do wszystkich, tak samo z rozmowami w heyah i t-mobile, oraz internetem) I opcja abonamentowa, ale ta przekracza kwotę jaką jestem w stanie zapłacić.

Play ma nową opcję za 29,99 zł (nielimitowane rozmowy w play i na komórki w PL, tak samo sms, umowa na 15 mc, ale brakuje tu internetu :( ) ponoć cenowo rewelacyjnie.

Orange - oferty chyba żadnej nie znalazłem... Poza sposobem z jakiego korzystam obecnie.

Plus - nie ogarniam tam oferty dla mnie, ale słyszałem, że jakoś jest bardzo dobra.

T-mobile - W mix na doładowania umowa 18 doładowań każde podwajane 25zł ja doładowuję, oni podwajają, ale cena za minutę 0,39zł i sms 0,20 zł jest dość wysoka... więc na jedno wychodzi za pewne.

6 komentarzy:

  1. Ja tam mam Play, zmieniłem w ubiegłym roku po wielu latach w Plusie. Niebo a ziemia. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam Orange i jakoś szkoda mi zmieniać, bo mam go od dawnych czasów, jeszcze wtedy był Ideą czy jakoś tak :D ale fakt, że pojawiły się lepsze oferty, poza tym Orange ma kiepski zasięg i często go tracę ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pamiętam Ideę :D Z zasięgiem, aż takiego problemu nie mam ;-P

      Usuń
  3. Jestem w Play - nie narzekam (możliwość krajowego roamingu daje mi zasięg wszędzie).
    Jeden telefon firmowy na próbę przeniosłem do njumobile....zasięg sieci orange <- oferta cenowa ZAJ...pod warunkiem że ma się swój aparat....

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam telefon, także chodzi mi tylko o koszta ;-) Przeglądam to njumobile i kusi mnie :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)