sobota, 26 stycznia 2013

męski zapach

Męski zapach - kto go nie lubi?
Czy przywiązujecie uwagę do tego jaki zapach unosi się od mężczyzn? Lubicie czuć piękną woń, która rozpala zmysły, wyostrza fantazje??

Jak kobiece perfumy niezbyt działają na mnie, tak te męskie są istnym zapalnikiem bomby - mojej psychiki - uwielbiam czuć zapach mężczyzn.

Dziś jadąc mpk na jednym z przystanków wsiadł do autobusu młody mężczyzna, gdzieś koło 25/7 lat bym mu dał, może i nawet tylu nie miał, ale gdy usiadł obok mnie, zapach jego perfum unosił się w powietrzu Był on tak bardzo fajny, że nie mogłem przestać rozkoszować się tą chwilą.. to trochę dziwne, ale uwielbiam zapach męskich perfum, zwłaszcza tych ładnie pachnących, często trwałych i niecodziennych. I choć w mojej głowie wówczas rodzi się, żądza tego smaku, to nie fantazjuje o seksie, po prostu chciałbym się rozkoszować tym zapachem.

Skąd to się bierze, dlaczego działa na mnie to często podniecająco nie wiem, po prostu wyczuwam taki zapach i automatycznie rodzi się we mnie pożądanie. Mam wrażenie, że jestem w jakimś amoku, moje nozdrza podążają tylko w jednym kierunku, gdzie przemieszcza się owy osobnik męski. Czasem, tak jak dziś mógłbym pójść na koniec świata, by tylko czuć.

Brzmi jak jakaś schiza, ale to jest fakt, uwielbiam męskie zapachy. Może macie coś do polecenia, chętnie posłucham rad ;-)

Ostatnio kupiłem sobie perfumy Playboy - są fajne, ale jak dla mnie wydają się zbyt krótkotrwałe ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za rozmowę :)