sobota, 12 października 2013

najpiękniejszy moment w życiu

Kto szuka ten znajduje. - św. Mateusz
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą. - św. Augustyn
Wszystko można osiągnąć wytrwałą pracą. - Meander
Kto pyta, nie błądzi.
Mając dwadzieścia lat myślałem tylko o kochaniu. Potem kochałem już tylko myśleć. - A. Einstein
Miłość wszystko zwycięża i my ulegamy miłości. - Wergiliusz
Wiedzieć, że się wie, co się wie, i wiedzieć, że się nie wie, czego się nie wie - oto prawdziwa wiedza. - Konfucjusz


Czas to rozstanie,
Czas to przygasanie.
Rozmowa to uśmiech,
Jego dłoń to radość.

I czekał, i czekał,
i choć nie przestawał,
i choć się nie poddawał,
to czas uciekał.

Czat niczego nie oddaje,
czat niczego nie daje.
 Czat to nic,
a jednak coś.

I choć wierność ciążka jest,
I choć w sercu wrze,
To twój test -
czy ulegniesz naturze?

Czas ci pokaże,
że zawsze jest warto,
że życie nie jest złe.

// W tym wszystkim jest to coś czego nie zna nikt. 
// To jest piękne.
// Jest radosne.
// Jest urocze.
// Jest miłe.
// Jest moje! 



Chwile są jak motyle. Piękne i urocze. Nie sposób je zatrzymać. One tylko zostają w pamięci. One tylko są raz. A my dzięki pamięci możemy je wspominać.

6 komentarzy:

  1. Nie wiem czy o tej porze jestem w stanie skleić w jednolita całość te dwie części ?! O ile sklejam w dobrych miejscach, a myślę, iż te kreski są tymi miejscami, to cieszę się razem z Tobą . Aż mnie kusi , aby powiedzieć …pamiętaj, iż ”Szczęście jest motylem: próbuj je złapać, a odleci. Usiądź w spokoju, a ono spocznie na twoim ramieniu.”
    atka

    OdpowiedzUsuń
  2. He he he - te kreski to taka interpretacja tego powyżej ;-)

    Tak wiem szczęście jak motyl, ale mimo wszystko fajnie jest go widzieć, podziwiać i czuć się szczęśliwym chociażby przez chwile - jak motyle - :D

    Chyba poniekąd usiadłem, ale wszystko się okaże za jakiś czas ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)