wtorek, 8 lipca 2014

Miłość męsko-męska na obelisku

Dziś tak przypadkiem natrafiłem na taki oto artykuł >>>Odkryto najstarsze greckie rysunki erotyczne<<< 

Źródło: newsweek.pl
Czyżby homoseksualizm był tak stary jak stary jest heteroseksualizm? 

Astypalaia, grecka wyspa na morzy Egejskim dowodem na to, że stosunki między dwoma mężczyznami, a dosłownie seks były czymś spotykanym. Jak często tego nie wiadomo, ale skoro mówi się o kilku osobach, to chyba znaczy, że nie było to wymysłem. 

"Nikatisimos uprawiał tu seks z Timionem” (Νικασίτιμος οιφε Τιμίονα) 
- datowane na VI w. p.n.e.

4 komentarze:

  1. ja na tych skałach widzę tylko jakieś kreseczki... ktoś w tym widzi dwóch facetów? serio?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co Oni tam widzę, napisałem jedynie to o czym piszą gazety :)

      Usuń
  2. Homoseksualizm jest starszy od ludzkiej cywilizacji. Nie tylko ludzie bywają homoseksualni. Takie zachowania spotyka się również u zwierząt. Jest to trochę zastanawiające w zestawieniu z szeroko pojętą teorią Darwina o ewolucji. Skoro nie ma z tego dzieci, to jakim cudem te cechy zdołały przetrwać. Widać są potrzebne z innych powodów i jednak są przekazywane dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podchodzę do tego w sposób, że po prostu jestem gejem, nie uważam się za ani chorego, ani głupiego. Nie jestem też gorszy od tych chłopaków, którzy sypiają z dziewczynami czy na przemiennie raz dziewczyna raz chłopaczek.
      W sumie to nie rozumiem co ludziom przeszkadzać może dwóch chłopaków na ulicy, o dziewczynach nie mówię (bo jak widzę to gdy pokazuje się parę gejów i lesbijek to atakowani są geje, lesbijki natomiast postrzegane są zupełnie inaczej, gdzieś czytałem taki komentarz - chłopak obrażał gejów a dziewczyny traktował pozytywny i przyjemnie dla oka...).

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)