czwartek, 14 czerwca 2012

ząb

Ostatni tydzień to koszmar! Ból zęba ciągnie się niesamowicie. Boli jak jasny piorun! Ani tabletki ani domowe sposoby nie uśmierzają bólu:( Czekanie na wizytę u dentysty - koszmar.

Chodząc do dentysty wybierałem zawszę tę samą kobietę. A bo tak będzie lepiej myślałem - guzik prawda. Dziś zmieniając dentystę, dowiedziałem się o moich ubytkach;-(. Jak można być dentystą i nie zobaczyć próchnicy oraz zębów do leczenia?? A no jednak można - po dzisiejszej wizycie okazało się, że mam 11 zębów do leczenia - byłem zaszokowany! Kara twarz jak to możliwe - 11 sztuk 1/3 mojego uzębienia jest na pozycji zagrożonej.  Niestety bolący jak jasny grom od dwóch dni ząb musi zostać prześwietlony, by móc oszacować co dalej z nim robić. I znów kolejny tydzień pod wielkim znakiem zapytania, będzie boleć, czy nie. Podczas dzisiejszej wizyty zrobiono mi jednego zęba z tej 11-stki. Muszę udać się na prześwietlenie i za tydzień w czwartek znów do dentysty. Wówczas zobaczymy co dalej będzie.

Trochę się boję. Bo straszą mnie leczeniem kanałowym, które jest jak na moją kieszeń dość kosztownym zabiegiem;-(. 300 zł za dużo zdecydowanie... Ale mam nadzieję, do końca, że nie będę musiał z tego korzystać, a ząb da się zrobić jeszcze bez tego.

2 komentarze:

  1. Hej ;) Zabrzmi jak reklama, ale trudno . ANTIDOL to jedyny przeciwbólowy środek działający szybko i długo. Nie wiem dlaczego dentyści nawet o nim się nie zająkną... Mi pomógł bardzo przy zapaleniu miazgi.
    Trzymaj się dzielnie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna reklama!! Koleżanka mi go poleciła, niestety w moim przypadku nie wiele mi pomógł.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)