poniedziałek, 15 grudnia 2014

Bolesny sen

Jest późny wieczór, ćwiczę sobie jak zwykle by poprawić kondycję i taka praca nad rzeźbą ciała, w końcu trzeba mieć jak się zaprezentować społeczeństwu ;-)
Mogę polecić zainteresowanym ćwiczenia Brendana Meyersa fajne, nieskomplikowane, a co najważniejsze efektywne ćwiczonka. Jak dorzucicie do tego jakąś serię pompek (ciekawą sprawą jest teraz aplikacja do efektywnego trenowania właśnie przy pompkach) to efekty mogą być zaskakujące, oczywiście nie po tygodniu, ale miesiącu myślę, że tak. 
Poćwiczyłem sobie i położyłem się spać. Dość szybko zasnąłem, lecz mój sen został zakłucony. Ok. 5 nad ranem poczułem straszny ból, niemalże całe ciało odczuwało silny ból. Szybko się wybudziłem bo kurcz w obu nogach był tak silny, że łzy leciały samoczynnie. Nie pomagało nic, ani wyprostowanie, ani zgięcie nóg, ani też uszczypnięcie czy ukłucie (gdzieś czytałem, że to pomaga). Leżałem sobie tak z bólem, który może po 10 minutach odpuścił. Zmęczony tym zajściem zasnąłem. Lecz ból nie odpuścił nogi po dziś dzień w łydkach bolą. A niemalże każdej nocy od jakiegoś tygodnia budzę się, bo znów złapał mnie kurcz. Na szczęście te są już lżejsze i krótsze. Mam nadzieję, że szybko to minie, bo nic przyjemnego.

3 komentarze:

  1. Też tak miewam w nocy i podczas pływania. Zawsze przy skurczu łydki pomaga mi naciągnięcie paluszków stopyaż do wyprostowania nogi. Natomiast zupełnie bezskutecznym jest masowanie bolącego mięśnia. Niestety mocne skurcze i nadwyrężony jeden z mięśni lewej stopy doprowadziły do chwilowego porzucenia mojej pasji :(
    atka

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam magnez, mi pomagał, kiedy miałem podobne problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak wyżej, możliwe, że masz niedobory magnezu, ponoć działa bardzo dobrze w takich sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)