sobota, 19 kwietnia 2014

Easter - Wielkanoc

Wielkanoc nadchodzi wielkim krokiem. Niby to najważniejsze święto dla chrześcijan, dla mnie jakoś tak bez polotu. Brakuje mi w tym święcie tradycji wyniesionej z domu. Szkoda, bo przecież bardzo lubię tradycję, to co z nią związane, zwyczaje i obyczaje.
Stukać się jajkami lubię - to jedyny "zwyczaj" jaki obchodzimy, wspólne śniadan/ko/ie owszem jest, ale to za mało. No cóż nie ma i trudno się mówi.

Może jak znajdę mojego Lubego to wszystko się zmieni i będziemy świętować ;-) ale przyszłość pokaże.

Póki co to samotność doskwiera. Oj uciążliwa jest, ludzie się odwracają, ja jestem nie do zniesienia: wredny (a Ty moja droga nie kłóć się proszę, że to wymyślam), oschły, poważny i mało wyluzowany. Brrr... ciekawy jestem jak bym wypadł w waszych oczach, gdybyście przypadkiem mnie poznali, tak gdybyśmy się nie znali, nie wiedzieli, że my to my. Wówczas była by chyba wierna ocena stanu faktycznego :d

Ale wracając do Świąt, to:
 życzę Wam spokojnych, pogodnych, miłych, radosnych po prostu odlotowych Świąt Wielkiej Nocy ;-) Najlepiej w gronie najbliższych Waszemu sercu ;-) oby w te święta nikt z nas nie poczuł się samotnie - to takie moje życzenie na święta:)



GB Pics GB Bilder

Coś zupełnie nie w moim typie, ale jakoś przypadkiem natrafiłem na to w sieci... 

10 komentarzy:

  1. no wiesz, może kiedyś poznamy się, wtedy Ci powiem jak Ciebie odbieram :P

    Tobie również wesołych i udanych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) może kiedyś będzie taka sposobność ;-)

      Usuń
  2. Ależ nigdy nie uciekam się do kłótni z Tobą. Manifestuję jedynie swoje zdanie !!
    Również wszystkiego dobrego :)
    atka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawienie troski jak byś wypadł w naszych oczach z obrazkiem zachęcającego "króliczka" można by odczytać jako fllirtującą kokieterię. ;-P

    Spokojnych i przyjemnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic takiego nie zamierzałem, to tylko różne tematy jakie ostatnio po mojej głowie chodziły, a nie zostały uwiecznione wpisem.

      Dziękuję i Tobie również spokojnych i przyjemnych Świąt

      Usuń
  4. A kto nie lubi "stukać się jajkami" hahaha
    to chyba nie jest świąteczna tradycja, wręcz w naszej tradycji to jest źle widziane.

    Mu/Jemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w domu chyba tak źle to nie jest postrzegane :P wręcz przeciwnie lubimy się stukać jajkami i wyzwala to zawsze dużo uśmiechu, radości :D także wszystko pewnie zależne jest od tego jak zostaliśmy przyzwyczajeni do tego zwyczaju;-)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)