poniedziałek, 30 maja 2016

Pomoc potrzebującym - ocalić od zniszczenia

Dziś na fb zauważyłem inicjatywę, którą bardzo pochwalam, a że uważam, że takie działania trzeba wspierać, nie umiałem inaczej, jak oddać swój "ostatek". 

Może ktoś uzna to za reklamę, może ktoś powie coś negatywnego, mimo wszystko, życzyłbym sobie, żeby w naszym kraju były takie miejsca, gdzie można otrzymać pomoc, także pomoc, jeśli jesteś osobą LGBTI. 

Stąd moja darowizna na Hostel LGBTI

Jeśli wy też chcecie pomóc to zachęcam bardzo serdecznie. Myślę, że w takim przypadku każda złotówka się liczy :) Jak w niedzielę u księdza "co łaska" :) 

Źródło
Myślę, że przyczyniając się do istnienia takiego miejsca przyczyniam się do czynienia dobra, bo każda pomoc, która ratuje kogoś przed upadkiem, przed odebraniem sobie życia z niemocy, z powodu tego, że sobie nie radzi, jest warta swego czynu :)

Niech to będzie na ich zdrowie :)

4 komentarze:

  1. Ten hotel już działa od jakiegoś czasu. Dobrze , że są ludzie chcący pomagać drugiemu. Dziś o dobrych ludzi jest naprawdę bardzo ciężko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że działa od niedawna wiem, w sumie o tym nie wspomniałem, ale szczególnie teraz ich sytuacja finansowa jest na tyle niestabilna, że dalsze funkcjonowanie całego tego hostelu jest zagrożone, przez zamknięcie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czytałem gdzieś na blogu wypowiedź kogoś kto tam był, czytałem historie osób, które nękane wyzwiskami, czy też fizycznie uciekały z domów właśnie do tego miejsca, dzięki darowiznom, dzięki wsparciu sponsorów, itp. udawało się utrzymywać funkcjonowanie obiektu, niedawno czytałem, że dalszy byt jest zagrożony głównego powodu nie pamiętam (kto się wycofał z inicjatywy), ale szkoda mi było tego, że takie miejsce, może zniknąć, a przecież wielu z nas potrzebowało pomocy właśnie specjalistów jak sobie radzić z odrzuceniem, etc. stąd ten wpis, by zatrzymać myśli o zamknięciu, każda osoba której pomogli to jedno cierpienie mniej.

      A z tego co widzę to ludzie w chwili załamania, gdy nie mają dokąd pójść, mogą znaleźć pomoc właśnie tam.

      Nie wiem czy choć trochę odpowiedziałem na Twoje pytanie, starałem się.

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)