piątek, 23 listopada 2012

Jubileusz MOJAIDEA

Dziś 23 lis 2012 o 20:53 stuknie dokładnie roczek od mojego pierwszego wpisu, jaki tu zamieściłem.

Można by się pokusić o podsumowania, ale czy jest to aby na pewno potrzebne?

Niewątpliwie zamiar prowadzenia swego rodzaju dziennika-pamiętnika-online się udał. Przez rok napisałem o sobie wiele wiele przeróżnych tekstów - 183 wpisy - 4 strony - 5 kategorii a to wszystko otagowane 224 tagami. Najistotniejsze w tym wszystkim jest to, że liczba komentarzy, a więc Wasze zainteresowanie jest równie pokaźne! 139 komentarzy - DZIĘKUJĘ, ŻE JESTEŚCIE!!! :) :)

No trochę o tym co było, a co jest:
- byłem sam, jestem sam, przelotne związki, spotkania na seks

- pisałem że jestem bi, wiele razy tak o sobie mówiłem, teraz od pewnego czasu mówię gej - dlaczego? obawiam się, że bi mi nie pasuje..

- mieszkałem w domu z rodzicami, teraz się usamodzielniłem

- trochę pod-doroślałem- ale nie wydoroślałem jeszcze nie :D

Wiele by pewnie jeszcze można było napisać, ale tak na spontanie mi nic nie przychodzi do głowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za rozmowę :)