sobota, 24 listopada 2012

Kto zabrał... ?

Dziś przeczytałem książkę, która wpadła mi przypadkowo w ręce. Zejrzałem ją w stosach książek Kasi. Jej tytuł to: Kto zabrał mój ser?

Książka opowiada o czterech typach ludzi. Wiele wniosków można z niej wyciągnąć i wiele można się nauczyć. Co by nie było, to wydaje mi się, że wiele rzeczy się u mnie już zmieniło z momentem przeprowadzki/wyprowadzki od rodziców. To mój początek Nowego! Opuściłem stare, nie chcę do tego często wracać by nie zagłębiać się w bezsensowne rozmyślanie, i smutki.

Polecam ją każdemu, bo dzięki niej można dostrzec wiele przeróżnych aspektów jakich nie dostrzegamy, a jakie możemy zauważyć jeśli troszku się rozejrzymy wokół siebie.

Każdą sprawę, każdą decyzję mógłbym rozpatrywać pod względem Starego/Nowego/czy tak/ czy inaczej. Świetna książka.

Czego we mnie więcej, chciałoby się rzec wszystkich czterech: Nosa, Pędziwiatra, Bojka, i troszku Zastałka. Dopóki mieszkałem z rodzicami - typ Zastałka, gdy się wyprowadziłem Bojka ale i Pędziwiatra, choć o Nosie też można by coś wspomnieć. Teraz Nosa może nie czuć, Pędziwiatra mniej, Bojka za to dobrze! Widzę, że zmiany w moim, życiu wyszły mi na dobre, cieszę się z nich, cieszę się z odwagi, dziękuję ludziom którzy się do tego przyczynili! Którąkolwiek postacią jestem ja, jesteś ty, to zawsze każdy z nas będzie poszukiwał własnej drogi.

Jeśli masz jakieś wątpliwości to zapytaj się siebie: Co Cię ogranicza, strach? A co byłoby gdybyś pokonał strach? Na pewno była by większa szansa na POWODZENIE, które niewątpliwie jest SUKCESEM ŻYCIOWYM.

A oto kilka fraz z książki trochę przeobrażone:



Zmiany na pewno nadejdą, wraz z nimi zniknie Stare (Starym jest to, do czego przywykliśmy)

Bądź przygotowany do zmian, pamiętaj, że Stare kiedyś zniknie.

Obserwuj zmiany, dokładnie przyglądaj się Staremu, by nie przegapić kiedy zacznie się psuć.

Przystosuj się szybko do zmiany, im szybciej wyrzekniesz się Starego, tym wcześniej odnajdziesz Nowe, które da Ci dużo radości.

Zmień się, rusz wraz ze Starym, które zniknęło.

Zmiana jest radosna, ciesz się przygodą i smakiem Nowego.

Wypatruj zmiany i już ciesz się następną. Podążaj za nimi.


Ile słów potrzeba, by zrozumieć, swoje błędy, ile czasu. Na te pytania nie potrafi odpowiedzieć nikt, dlatego nikgo nie pytaj, wiesz jakie jest wyjście z tego zakłopotania??? Zmień się :) daj odpowiedź, daj czas SOBIE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za rozmowę :)