czwartek, 19 lipca 2012

prosto z czatu

Od kilku dni zacząłem włazić na to badziewie gej-czat. Na początku była to ciekawość, kogo tam spotkam :-D szybko jednak okazuje się, że jaki wniosek wyciągnąłem z okolicznych profili taki sam mogę wyciągnąć z czatu. Choć przy czacie ten odsetek seks-spotkań jest jeszcze wyższy, ale to chyba normalne? Wchodzi się na czas, by spróbować zaspokoić swoje potrzeby, jak to ktoś kiedyś napisał. 


Kilka wiadomości priv i człowiek zwątpił w to co robi :-D Standardowe pytania, czasem nawet bez przywitania się.




  • Kogo szukasz?

  • seks?

  • skąd, może spotkanie?


No i może jeszcze kilka podobnych. Jakby nie było zdarzają się i tacy co przesiadują tam na okrągło, bo gdy mi się zdarzy tam wejść, to i po kilku wymienionych frazach widzę, że z gościem to ja już kiedyś miałem do czynienia. 


Z jednej wczorajszej wiadomości:


- kogo szukasz?
- pogadać z kimś, spotkać się na piwo, jeśli będziemy odpowiadać sobie to znajomość..,
- no ja podobnie,
- .... (tu kilka innych wiadomości)
- .... (i po chwili)
- ale nie ukrywam, że dziś mi się chce :-D


Jaki z tego wniosek płynie - <seks>. 


Czy aby kogoś poznać i z nim być to trzeba się z nim przespać już na pierwszym spotkaniu? Czasem wydaje mi się, że to jedyne rozwiązanie.

3 komentarze:

  1. Nie dziwią mnie twoje przemyślenia. Sama po wchodzeniu na czat stwierdzałam, że ludzie piszą tylkow celu umówienia się na sex-spotkania. Dlatego zaprzestałam tworzenia znajomości w ten sposób. Już bardziej skłaniam się ku portalom społecznościowym albo wyjsciu do przyjaznych klubów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kluby odpadają nie chcę chodzić do klubów gejowskich, choć to zwykłe kluby gdzie wielu heteryków przebywa również.. Znów portale społecznościowe są niemalże podobne do czatu... No cóż trzeba czekać, może coś się zmieni;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to fakt że coraz więcej osób spotyka się w klubach, które przychodzą tylko po to, by później móc sprawdzić czy wśród tej samej płci też ma się wzięcie xD oi, miało się ubaw z niektórych sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)