środa, 11 lipca 2012

sieci komórkowe

Odkąd pamiętam zawsze korzystałem z Orange... choć były oferty korzystniejsze, to ze względu na znajomych korzystałem z tej sieci. I obecnie zaczęło mi się coraz bardziej podobać, zwłaszcza, że ograniczam się tylko do sms-ów kupowałem pakiet 600 sms za 6 zł. Calkiem nie dawno wprowadzili też pakied 600 sms do wszystkich sieci - co było już rewelacją. 

Dziś jednak się zawiodłem - oferta sms do wszystkich została wycofana 9.07.2012 - Scheiße!! Dlaczego oni to zrobili...?

 Się właśnie zastanawiam grubo nad zmianą tej sieci, bo przecież przykładowo Play oferuje sms za free po doładowaniu konta na kartę, a tu doładowuję i nic nie mam za free.... Macie jakieś pomysły, sugestie?

Szukałem najtańszego abonamentu ale wszystko w granicy 40 zł. A mnie to nie potrzebne, styknęło by 15 jeśli byłby pakiety SMSów, nie pogardziłbym i minutami:D 

Taaaak .... ale za 15staka nic nie dostane to może za 25-30? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za rozmowę :)