czwartek, 19 lipca 2012

spotkanie

Dziś spotkałem się z pewnym chłopakiem. Tak bardzo mi swoim charakterem przypominał kolegę z liceum, że aż mnie to raziło! Lubię Łukasza z LO ale ten chłopak był tak "identyczny", że myślałem, że po prostu nie wytrzymam z nim. Wypiliśmy piwo, pogadaliśmy trochę i zwinęliśmy się do domu. Od pierwszych chwil wiedziałem, że on do mnie w ogóle nie pasuje.

Powoli mam dość tych spotkań, poznawania coraz to nowych osób. Jakiś czas temu poznałem chłopaka w sumie już drugi raz na siebie trafiliśmy jak się ostatnio okazało, ale wiem, tak przeczuwam, że mu coś we mnie nie pod pasowało. Było by łatwiej gdyby powiedział co, ale niestety nic z tych rzeczy. Spotkaliśmy się kilkakrotnie potem była jakaś przerwa i znów napisałem do Niego, odpisał i pisaliśmy jakiś czas. I choć chciałbym by to się udało, to jednak nie wiem czy są szansę, dokładniej czy ja mam szanse u Niego. A na prawdę chłopak jak nikt inny mi pod pasował.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za rozmowę :)