sobota, 21 grudnia 2013

alkoholik

Czy ja już upadłem, czy jeszcze nie!?

Ostatnio mój organizm przyjmuje strasznie dużo alkoholu, jak na mnie.
W ostatnich tygodniach wygląda to tak...



Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Niedziela
9.12.
10.12.
11.12.
12.12.
13.12.
14.12.
15.12.
16.12.
17.12.
18.12.
19.12.
20.12.
21.12.
22.12.


Oj przesadzam, ale cóż jakoś tak samo wychodzi...

Dziś też przed upojeniem alkoholowym stać będę, ja tak spoglądam na te niebieskie cyferki to stwierdzam, AlKoHolIk się robię...

Dziś to na cześć Przyjaciela, którego nie widziałem ooooohooohooohooo ho... i jeszcze dłużej - więc trzeba.


5 komentarzy:

  1. Te wartości w tabeli to liczba drinków czy litrów spożytych danego dnia? ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczba butelek piwa? ;) :D

      Usuń
    2. Piwa chyba nie, bo od piwa rośnie brzuch, a gospodarz z pewnością dba o powabną linię, więc raczej nie browarki goli. :-)

      Usuń
    3. Niestety on to wszystko miesza, i piwem zaczyna na wódce kończy, albo nie kończy na drugi dzień z herbatą i bólem głowy (czasem).

      Piwa to tak 2 na początek a potem to już, różnie bywa...

      O ten brzuch to się ostatnio bardzo boję, bo brzydko wygląda takiii duży od piwska...

      Usuń
    4. To dni w tym miesiącu ;-)

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)