sobota, 21 lutego 2015

Ciekawe na randkowym allegro, cz.1.

Z tym zamiarem mierzyłem się już od jakiegoś czasu. Chyba każdemu z nas zdarzyło się, być na randkowym allegro i przeczytać jakiś ujmujący opis, czy tylko mi? Oczywiście jest też ta druga strona medalu opisy totalnie beznadziejne.

Dziś wyczajony opis, raczej wiersz, o Przyjacielu:) Spodobał mi się bardzo, stąd postanowiłem Wam go przytoczyć:-)

Przyjaźń nie łatwa sprawa, lecz warto ją pielęgnować z obupulnym zaangażowaniem smakuje jeszcze lepiej:)

SPROSTOWANIE - to nie wiersz, to słowa piosenki Przyjaciel - Kamil Bednarek

14 komentarzy:

  1. Piękne słowa, cóż wiersz mówi sam za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możliwa jest przyjaźń między dziewczyną a chłopakiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest możliwa:) Miałem przyjaciółkę w dzieciństwie i wczesnej młodości, nic poza tym nas nie łączyło:)

      Usuń
    2. bo wolisz facetów:)

      Usuń
    3. Może i tak, lecz patrząc na to z tego punktu widzenia, to przyjaciel hetero też powinien być moim obiektem wzdychań, tak nie jest.

      Usuń
  3. Ja tam nie wierzę w przyjaźń damsko-męską, któraś ze stron prędzej czy później poczuje szybsze bicie serca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybsze bicie serca w przypadku przyjaźni osób hetero pewnie często się zdarza. Ale przecież jako gej, nie poczujesz szybszego bicia serca do przyjaciółki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie poczuję, ale przyjaciółka może już tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy granice są jasno ustalone to taka sytuacja nie powinna mieć miejsca,bo to zamykanie się na nowe być może ciekawe znajomości.

      Usuń
    2. Granice granicami (rozum swoje), a serce swoje. Sytuacja nie powinna mieć miejsca, ale ile razy los zaskakuje?

      Usuń
  6. ale to tak jakbyś powiedział,że nigdy nie zaprzyjaźnisz się z dziewczyną bo ona może coś poczuć do Ciebie.To tak odwracając sytuację,Ty możesz mieć przyjaciela faceta,do którego też możesz coś poczuć,a on będzie chciał tylko przyjaźni i tak źle i tak niedobrze. Trochę zamknięte koło,nie sądzisz?Przecież żadna dziewczyna,rozsądnie myśląca nie będzie startować do faceta,jeśli wie że on woli facetów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystko rozumiem, podałem tylko przykład sytuacji, jaka naprawdę może zdarzyć się w życiu. W Google jest pełno o tym, jak przyjaciółka zakochała się w geju, mimo że wiedziała o jego orientacji seksualnej. Stwierdzam fakt, że takie rzeczy mają miejsce.

      Usuń
    2. jestem gejem i mam 2 przyjaciółki.Podobam im się jako facet,wiem o tym ale wiem też że ani jedna, ani druga nie poczuje do mnie nic więcej niż zwykłą sympatię. Traktujemy się prawie jak rodzeństwo:D

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)