czwartek, 26 września 2013

marzenia się spełniają

Czym są dla Ciebie marzenia??? Ile razy o tym myślał-a/e-ś??? 

Marzenia - to nasze cele, to co byśmy chcieli zobaczyć, osiągnąć, przeżyć.
Marzenia - gdy się poddasz i nie walczysz o ich zdobycie, nie ma Twoich marzeń. By coś w życiu osiągnąć trzeba koniecznie włożyć w to duży wkład, nie koniecznie finansowy. Trzeba wykazywać zainteresowanie, chęci i działać w kierunku ich spełnienia. 
"Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą" - bez działania nie będzie efektów. 



Gdy w życiu masz marzenie być top gwiazdą, to nie oczekuj, że w pierwszej kolejności spełni się właśnie to marzenie, mimo iż do tego dążyć. Marzenia to droga, którą przebywasz i która nakreśla radość jaką doznasz gdy spełni się marzenie właściwe. Po drodze muszą spełniać się kroczki - Twoje maleńkie marzenia - a to co jest na końcu drogi to jest Twój cel-marzenie-radość i cał-a/y Ty! 

Chciałem zawsze być w Berlinie -byłem.
Chciałem zawsze mówić w języku obcym - mówię.
Chciałem zawsze pomagać ludziom - pomagam.
Chciałem zawsze poznawać ludzi - poznaję.
Chciałem zawsze ładnie pisać - piszę.
Chciałem mieć swój aparat - mam.
Chciałem pisać, dzielić się z ludźmi moim życiem - robię to.
Chciałem mieć miliony wspomnień - mam.
Chciałem mieć chłopaka - miałem.
Chciałem nowy portfel - mam.
Chciałem nowy zegarek - mam.
Chciałem... - mam, osiągnę to.

W życiu jest tyle rzeczy, które byśmy chcieli, ale nie mamy. Gdy już do nas trafiają, cieszmy się ich posiadaniem i doceniajmy to, że takie małe rzeczy też możemy zdobyć. Czasem błahostki, ale przyjemne.

Życzę wszystkim - mimo teej "ponurej jesieni", zastoju, monotonni, smutku, złości - otwórzmy oczy na ludzi na nasze otoczenie i radujmy się pięknymi chwilami. Te małe rzeczy też radują. 

Uśmiech Koffani!!

4 komentarze:

  1. Tak sobie myślę, iż często nie doprecyzowujemy swoich marzeń. Marzymy na przykład o pracy w dużej korporacji. Nasze chcenie się spełnia. Jest tylko jedno „ale”- harujemy tam od świtu do nocy. Marzymy o bogatym facecie . Los nas nim obdarza, ale on okazuje się być tyranem. Marzyłam o…. i dostałam, ale… Jak tak uczciwie się zastanowimy, to okazuje się, iż nasze marzenia się spełniają. Skąd więc nasze rozczarowania ? A no z tego, iż nasze marzenia były niekompletne . Kariera winna zostać połączona z urlopem, bogaty facet z dobrym i etc. Co by jednak nie pisać… w życiu ważne są marzenia, w życiu ważny jest cel - bez marzeń i celu człowiek usycha !!!
    atka

    OdpowiedzUsuń
  2. A może nie potrafimy obierać marzeń? No jest to jakaś odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może nasze marzenia z upływem czasu płowieją i karłowacieją ?!
      atka

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)