poniedziałek, 23 września 2013

zmiana, wyzwania i przyszłość :)

Hej Wam,
udało mi się osiągnąć to co chciałem, można powiedzieć, że już mniej więcej spokojnie będzie w tej odsłonie bloga. Zapewne niektórzy się ucieszą ;-) aaaah no musiałem zmienić po raz kolejny autora - bo jak to możliwe, by "mojaidea" już nie istniała :D

Gardło się normuje, ale katar i zimno mi nie odpuszcza. 

Z innej beczki to czas na zmiany :D Tym razem zmieniam nie bloga, nie siebie, lecz miejsce mojego życia ;-) Zaczynamy nową przygodę. Za namową, za rozsądkiem idę i postanowiłem wrócić na studyja i ukończyć coś co się 3 lata temu rozpoczęło :-) Ostatnio mi tu ktoś narzekał, że jak to 22 lata i już magisterkę zaczynam, a no tak jakoś to leci, że tak powiem;)

Nowy początek to zawsze nowe wyzwania: 
- na początek adaptacja,
- studia w dobrym nastroju,
- lepsze osiągnięcia,
- spełnienie marzenia o ***,
- praca: "Praca sprawia życie słodkim, ale ja nie lubię cukru.",
- może jakaś dusza obok mnie,
- pomysł na przyszłe dwa do czterech lat - coming out - może nie totalny, a częściowy ;-)
- poprawa formy: ćwiczymy ;-).

Oj chyba starczy tych wyzwań na dziś ;-)

Ciao:)

2 komentarze:

  1. Słuszna decyzja w sprawie powrotu na studnia. Zechciej zawsze pamiętać, iż „ Wykształcenie-to najlepsze wyposażenie na starość „
    atka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki postaram się pamiętać ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)