piątek, 27 września 2013

zimnoooo i samotnoooo

Polska złota jesień. Piękna błyszcząca, kolorowa i przepełniona promieniami słońca.



eeeeeeeyh??? co ja gadam - tu jest tak zimno, że zamarzają mi już wszystkie kończyny. Nóg nie czuję. Ręce lodowate. Głowa ciepło-zimna - maaaaaaasakra. Ja chcę już do ciepłych krajów, ale to juuuż! Kto mnie wyśle??? Plis! :D

Fellow victim pisze o kocu rozgrzewaczu - muszę i ja zainwestować w to, bo samotnie to ciężko będzie przetrwać te zagubienie. Póki co tułam się po mieszkaniach - bo to standard - nie mam gdzie wynająć pokoju - jak nie cena mnie wygania, to Ci ludzie jacyś porąbani, się ustawiają, już się wybieram, dzwonię jeszcze raz by dokładnie potwierdzić adres - a tu, ale to ja szukam raczej tylko .... jakieś bzdetne wyjaśnienie. Aha. Dobra dzięki. Pozdrawiam - i kończę ta farsę, ble, ble, bla, bla.

Zimnoooo i samotnoooo - przydałby się ktoś kto by mi swoje ciepło samą obecnością przekazywał, aaaaale bym był szczęśliwym, chyba - nie na pewno najszczęśliwszym chłopakiem na tej ziemiiiiiii! iiii tak jeszcze raz szczęśliwszym, a może ktoś się znajdzie? 

Pozdrawiam Was gorąco choć temperatura to tu jakaś masakra.

10 komentarzy:

  1. U mnie dziś słonecznie. Zdjęcie bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie tak czytam początek i myślę sobie - nie wiem co brał, ale też chcę to :D:D:D zimno i ponuro jest, ale damy radę, oby do kolejnej wiosny i lata!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co biorę, jakieś specyfiki od gardła, aspirynę, wciągam amol ;-) - polecam :D
      Jasne, że damy radę, musimy - a w ogóle to za chwilę będzie ładnie, słonecznie i ciepło, zobaczysz sansenoi!

      Usuń
    2. Zgadzam się z Sansenojskim - Twój hałaśliwy optymizm jest nadzwyczaj podejrzany. ;-))

      Usuń
    3. Oj tam zaraz podejrzany. Muszę być optymistycznie nastawiony w dobie pesymizmu i niepowodzeń ;-)

      Usuń
    4. To takie nie-polskie. :-P

      Usuń
    5. Chyba wiem co masz na myśli i wydaje mi się, że się zgadzam z Tobą, pod warunkiem, że nasze myśli w tym momencie są zgodne :D

      Usuń
  3. Polecam ciepłą herbatę i... spacer po jesiennym parku. Oba rozgrzewają "od środka" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, troszeczkę z polecenia skorzystałem w tą niedzielę... Zmarzłem, herbatkę wypiłem i tak ooo ;-)

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)