wtorek, 21 sierpnia 2012

seks seks i tylko seks

To słowo przebija się przez większość profili, większość rozmów. Ciągłe dążenie do jednego. Gdzie życie poza seksem. Gdzie normalna zwyczajna znajomość. Pogadać, pośmiać się i pomóc sobie wzajemnie byciem! We większości tego brak. 

Mi również brakuje tego. Daleko mi do ideału pod każdym względem, zarówno wygląd jak i wnętrze nie jest idealne. Ale czy musi być tip top? Oj nieeeee.... przecież gdyby istniały ideały to świat straciłby sens, wszelka komunikacja nie miałaby racji bytu. Ciągle byłoby różowo - bleee. Gdy daleko nam do ideału staramy się dążyć do doskonałości, poprawiać się, ustępować jeśli sytuacja wymaga tego od nas. To wszystko sprawia, że możemy nazwać się prawdziwymi ideałami, bo dajemy radę przezwyciężyć coś czego ideał by nie robił, bo by nie musiał. Więc też nie byłby ideałem ;-) trochę zawikłane ale prawdziwe :-D

Dziś kolejny już raz się z kimś spotkałem i choć nie czułem tego od początku żeby się spotkać to się zgodziłem, może to chęć bycia przy facecie, może to tylko pożądanie kogoś.. W pewnym stopniu to fakty. Ale gdy już jest po wiem że dalej nic z tego. 

Zastanawiam się kiedy się opamiętam i zrozumiem, że nic tu po mnie. Postanowiłem opuścić kolejny portal chociażby na trochę, na jak długo mi się uda, zobaczymy... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za rozmowę :)