sobota, 18 sierpnia 2012

serwis randkowy

Dziś postanowiłem rozstać się z jednym z serwisów randkowych - dość już przeglądania tych samych twarzy i ciągłych szarych ludków bez zdjęć. 

W rzeczywistości te portale to jedno wielkie bagno - pełno oszustów, ludzi nie wiedzących do końca czego chcą. Irytują mnie sytuacje gdzie chłopaki udają, że jest "OK" kiedy myślą inaczej. Takie zabawy w kotka i myszkę są nie dla mnie. Ciągłe podchody - bo koleś nie potrafi wyrazić tego co od ciebie oczekuje. 

Zawsze staram się traktować ludzi w należyty sposób. Wiadomo niekiedy i mi się trafi popełnić gafę, kogoś urazić, a może i skrzywdzić. 

Dziś przeglądając pewien profil zobaczyłem, że koleś najeżdżał na chłopaka z którym się spotkałem kilka razy. Nie wiem o co chodziło, ale teraz to już mi wisi. Na mój temat też był wpis - o czym już pisałem :-D

P.S. Dobrze że z blogiem się nie chcę rozstawać ;-) Choć nie wielu tu zagląda to i tak fajnie, że są tacy którzy zaglądają często i wytarzają swoje myśli, często wspierając! Dziękuję !!! :-)

3 komentarze:

  1. Witam,
    Zgadzam się z Tobą. Takie portale są g...o warte.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam Twojego bloga dopiero od dziś, ale patrząc na poprzednie wpisy jesteś ogarnięty i masz co nieco w głowie. Zgadzam się z tym wpisem - te portale są nic nie warte :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja profil sobie zostawiłem, lubię się zastanawiać co szarzy ludzie,chcą ukryć.. chociaż już bardzo rzadko tam zaglądam, po prostu nie warto.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)