sobota, 14 marca 2015

Ciekawe na randkowym allegro, cz.3.

Jebłem jak to przeczytałem...
Spójrzcie sami i powiedzcie proszę, czy moja reakcja była zła? Kurde czy Ci agenci to mają coś w głowie, czy bezmózgowie totalne?

I jak tu traktować ludzi poważnie, skoro takie "ciasteczka" trafiają się już nie sporadycznie, lecz coraz częściej... 
Tak można by tu zwalać coś na wiek, kurde, ale ja w takim wieku miałem normalny opis - tak jak obecnie. Kilka słów o sobie o tym czego oczekuję i czego nie potrzebuję. Oczywiście notka o braku zainteresowania ofertami zbliżeń musi być, choć jak się okazuje to i tak za mało. Eh, eh, eh ;-) Kochani Faceci - tylko gdzie się skrył ten "Wspaniały i Naj... Facet" ;-)

6 komentarzy:

  1. Ja pierdziele. To mnie przeraża. Skąd tacy ludzie się biorą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam odpowiedzi;/ Jednakże jak widać są tacy, co to swoją osobą odrażają...

      Usuń
    2. Przecież ja bym kogoś takiego nie chciał - jak to mówiła moja babcia - w dupę kopnąć..

      Usuń
    3. Hehe dobrze babcia mówiła!

      Usuń
  2. Małpiego rozumu dostają przez Twoją fizjognomię, o której już dziś rozmawialiśmy, więc mi tu nie utyskuj … ;)
    / staraj się to czytać z …/
    atka

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)