sobota, 8 marca 2014

Gdzie błonnik, tam wiewiórka...

Źródło
Idąc sobie na uczelnię na mojej drodze pojawiła się wiewiórka. Biegała od lewej do prawej, od drzewa do chodnika - co by nie było to każdemu się podobała - wszyscy przechodnie się uśmiechali - takie to urocze ;-)

Mam chyba jakąś obsesję na punkcie swojego wyglądu -
Chcę mieć 6ciopak - tak by się to ładnie prezentowało, by wyglądało seksi, uroczo, ładnie, słodko i męsko! 
Nawet czasem tak to wygląda - gdy ćwiczę jest fajnie wygląda jak na chwilę obecną dobrze. 
Problem się pojawia wtedy gdy coś zjem - to z pięknego 6ciopaka robi się bryła - kula i chuk bombki strzelił. Nic nie ma z moich ćwiczeń. Czuję się jak na pompowany i źle mi z tym.


Nie wiem czemu tak to się dzieje, że gdy zjem coś to brzuszek wygląda odstraszająco. 

Może jem za szybko - to mógłby być powód.
Może jem za mało nabiału - to fakt, choć ostatnio jem więcej serków, etc.
Może za mało owoców - to prawda
Może za mało warzyw - też prawda



Hm... sam nie wiem skąd to się bierze. 

Dobra pewnie za mało błonnika - warzyw, kasz, produktów pełnoziarnistych, owoców, etc. No więc muszę się przerzucić na coś "zdrowszego" - bogatszego w błonnik.
Zobaczymy jak to się będzie miało do kasy :-(

12 komentarzy:

  1. to Twój brzuszek na zdjęciu?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mój :P swój pokażę może innym razem - taki był zamiar ale o dziwo wczoraj gdy jadłem tylko zielenine - no i kanapki chyba 3 to nie było tego balona, więc nie miałem co fotografować... ale wstawię ;-)

      Usuń
    2. eee, a już myślałem, że Twój :P no nic, poczekam, może kiedyś Twój ujrzymy :P

      Usuń
    3. może i wzajemnie :P

      Usuń
  2. A może tak wegetarianizm. Braciszek od dwudziestu lat jada swoją trawęi grama tłuszczu u niego nie znajdziesz !
    Ty się lepiej przyznaj czyja to łazienka, bo nie Twoja ;p
    atka

    OdpowiedzUsuń
  3. Weeee.... -co? Nie co to, to nie dla mnie. Ja bez mięsa żyć nie mogę...

    Chociaż wczoraj się udało.

    Łazienka i brzuszek to zdjęcie z sieci - gdy wejdziesz PPM > Pokaż zdjęcie > ujrzysz źródło...;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A może za bardzo do tego wszystkiego podchodzisz? Może narzuć sobie więcej luzu. Nie myśl o każdym posiłku jak o złej potrzebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślę jako o złej potrzebie, ale chciałbym po prostu mieć taki brzuszek jak pan na pierwszym foto :D

      Usuń
  5. Z wiekiem coraz trudniej będzie utrzymać sportowy wygląd. Coraz więcej trzeba będzie ćwiczyć. Zróżnicowana dieta jest po prostu zdrowa. Warto jeść wszystko, ale z umiarem. A sześciopak, to obsesja wielu facetów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obsesja czy nie, to ładnie wygląda - jak wielu mówi lepiej się człowiek czuje jak ćwiczy... ;-)

      Usuń
    2. O tak.To prawda. Właśnie dziś wybieram się na rower :) Regularnie chodzę na piesze długie wycieczki, jeżdżę całą zimę na rowerze. Praktycznie jest to możliwe co sobotę. Nie miałem nawet kataru nie mówiąc o samopoczuciu. A wokoło wszyscy parskają, kichają i narzekają.

      Usuń
    3. CO by nie było to ćwiczenie ma dwie korzyści - możesz poprawić wygląd, ale i również samopoczucie... - czyli warto ćwiczyć/uprawiać sport...

      Usuń

Dzięki za rozmowę :)