wtorek, 3 stycznia 2012

muzyka

Czym jest muzyka? Dla każdego jest zapewne czymś innym; jedni nie widzą poza nią życia, inny zaś słuchają by zabić nudę, ciszę itp.


Dla mnie muzyka jest nieodłącznym elementem mojego życia, i choć ogromny pociąg do słuchania utworów narodził się gdzieś przed trzema laty, to jest tak silny, że często życie staje się smutne, wręcz ubogie bez niej:D Nawet powiem, że zdarzały się sytuacje, że nie mogłem sobie pozwolić słuchać czegoś, ciągła nauka, nauka sen i tak w koło, aż w końcu po kilku dniach nie potrafiłem się skupić, wszystko wkoło mnie rozpraszało, a niekiedy nawet denerwowało. Ukojeniem tych dolegliwości jest muzyka, w momencie gdy odstawiłem książki, włączyłem muzykę na twarzy pojawił się uśmiech, a w sercu radość.


Czego słucham? Przede wszystkim słucham tego co polecają moi ulubieni DJ-e, w głównej mierze są to sety z klubu Energy2000 Przytkowice, a także Ibizy Gwiździny. Może dla kogoś taka forma jaką przedstawiają DJ-e nie odpowiada, ale dla mnie to ujmując jednym słowem "bomba".
Zdarza się, że słucham czegoś innego, piosenek w oryginalnym wydaniu ale to znikoma ilość. Jeśli w ucho wpadnie mi utwór to nie ma bata, bym go nie słuchał, ale to sytuacje rzadkie:)


music is my life =  Musik ist mein Leben
= muzyka jest moim życiem


Jaką rolę w WASZYM życiu odgrywa muzyka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za rozmowę :)