czwartek, 26 stycznia 2012

zaliczenia

W końcu ten okres niesprawiedliwości w toku studiowania dobiega końca, jeszcze tylko jutro i mogę już się szykować do jedynego egzaminu w sesji.


Dlaczego niesprawiedliwości napisałem, dlatego, że czuję się trochę oszukany a wręcz okradziony niektórymi ocenami. Nie są one adekwatne do umiejętności, no ale niestety nic na to poradzić nie mogę.


Dawno nie pisałem o uczuciach:D tak króciutko: Celowo unikam Szymka, nie chcę by powrócił ból i wszystko co sprawiało, że było mi nie wygodnie w tej sytuacji. Od czasu do czasu piszemy w sumie to tylko wymiana informacji czy wszystko jest ok, czy też nie. Brakuje mi długich rozmów, głupot o których rozmawialiśmy i tego wszystkiego co było tak kolorowe w tej znajomości. Ale może tak już musi być, że ON ma swoje życie, i mi nic do tego.



Ich bin glücklich, wenn du glücklich bist.

W tłumaczeniu na język polski: "Jestem szczęśliwy, gdy Ty jesteś szczęśliwy"

2 komentarze:

  1. Czas nie leczy ran tylko przyzwyczaja do bólu czasem dobrze przywołać pewne wspomnienia aby mieć czystą kartę i zacząć wszystko od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. może masz rację, że to przyzwyczajenie do bólu.. ale nie rozkmniam tego bo nie chcę wracać do początku;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za rozmowę :)